Parę lat temu pisaliśmy, że Ekstraliga potrzebuje jak tlenu tego samego co się w męskiej piłce już stało – opakowania rozgrywek w ‘piękny papierek’. Teraz PZPN robi kolejne kroki, by tak się stało i za to chwała. Latem dostaliśmy Ekstraligę w TVP. Można krytykować za dobór spotkań, czy komentatorów … ale jeszcze nie teraz.
W mijającym tygodniu PZPN ogłosił kolejne dwa ważne kroki, które przenoszą naszą najwyższą klasę rozgrywkową szczebel wyżej. Najpierw dostaliśmy współpracę z firmą STATSCORE, która dostarczy oficjalne statystyki dla naszej ligi. Pozwoli to jeszcze lepiej ocenić piłkarki, zarówno przez trenerów, jak i osoby z zewnątrz środowiska. Wprowadzany przez firmę STATSCORE system gromadzenia i opracowywania danych statystycznych, będzie udostępniony w przystępnej formie na portalu łączynaspiłka.pl i stronach klubowych.
Druga ważną informacją jest porozumienie PZPNu z firmą ZINA, która dostarczy oficjalnie brendowane piłki do klubów Ekstraligi. Do klubów trafi po 20 dedykowanych piłek Zina Sierra Pro 2.0. Na mocy porozumienia od rundy wiosennej do końca sezonu 2023/24 kluby będą rozgrywały nimi spotkania ligowe.
Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować o zawarciu umowy sponsorskiej z producentem piłki Zina Sierra Pro 2.0.
Od rundy wiosennej bieżącego sezonu, aż do zakończenia sezonu 2023/24, piłkarki Ekstraligi będą rozgrywać oficjalne mecze dedykowaną piłką!
— PZPN (@pzpn_pl) February 12, 2021