Kampania marketingowa DFB pod ostrzałem krytyków

Żyjemy w czasach wszechobecnej politpoprawności i absurdalnego przeczulenia. Nie można już nic powiedzieć, bo zawsze ktoś poczuje się dotknięty i obrażony. DFB zaczęło kampanię na rzecz zwiększenia świadomości kobiecej piłki.

Reklama została zaprojektowana tak jak na powyższym zdjęciu. „Zaginiona” kadra Niemiec z ostatniego meczu na MŚ i tekst: „nie widziano od 29 czerwca…”. Wypuszczono też pojedyncze portrety. W projekt zostały włączone także kluby Bundesligi. I rozlało się szambo…

Jako pierwsze uderzyły Ramona Bachmann z Chelsea i Sara Björk Gunnarsdottir z Wolfsburga argumentując, że nie tędy droga, że to obraża rodziny faktycznie zaginionych ludzi a także że 29 czerwca zaginęła Florijana Ismaili (która niedługo później została znaleziona martwa).

DFB wycofało  się z kampanii i zaczęła się lawina przeprosin z kapitan Alexandrą Popp na czele. No cóż… Nie ma DFB szczęścia do opaski kapitańskiej – Marozsan introwertyczka, Popp bez twardego charakteru.

Absurd, przypomnijmy sobie że było bardzo duże grono osób krytykujących legendarną już reklamę Commerzbanku przed MŚ.

Pokaż znajomym:
error

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.