Kampania marketingowa DFB pod ostrzałem krytyków

Żyjemy w czasach wszechobecnej politpoprawności i absurdalnego przeczulenia. Nie można już nic powiedzieć, bo zawsze ktoś poczuje się dotknięty i obrażony. DFB zaczęło kampanię na rzecz zwiększenia świadomości kobiecej piłki.

Reklama została zaprojektowana tak jak na powyższym zdjęciu. „Zaginiona” kadra Niemiec z ostatniego meczu na MŚ i tekst: „nie widziano od 29 czerwca…”. Wypuszczono też pojedyncze portrety. W projekt zostały włączone także kluby Bundesligi. I rozlało się szambo…

Jako pierwsze uderzyły Ramona Bachmann z Chelsea i Sara Björk Gunnarsdottir z Wolfsburga argumentując, że nie tędy droga, że to obraża rodziny faktycznie zaginionych ludzi a także że 29 czerwca zaginęła Florijana Ismaili (która niedługo później została znaleziona martwa).

DFB wycofało  się z kampanii i zaczęła się lawina przeprosin z kapitan Alexandrą Popp na czele. No cóż… Nie ma DFB szczęścia do opaski kapitańskiej – Marozsan introwertyczka, Popp bez twardego charakteru.

Absurd, przypomnijmy sobie że było bardzo duże grono osób krytykujących legendarną już reklamę Commerzbanku przed MŚ.

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.