Zbliża się wyjątkowy moment – DWUDZIESTOLECIE istnienia Uczniowskiego Klubu Sportowego Piłki Nożnej Kobiet ISD-AJD GOL Częstochowa
W związku z tym w dniu 3 LIPCA 2016 roku Gol organizuje młodzieżowy turniej dziewcząt w ramach II Częstochowskiego Festiwalu Piłki Nożnej Kobiet, który będzie połączony z obchodami tego pięknego jubileuszu.
Zawody będą rozgrywane w dwóch kategoriach wiekowych 2001- i młodsze oraz 2004- i młodsze. W każdej z kategorii zagra po sześć zespołów (chyba że zgłosi się mniejsza liczba chętnych wtedy zmniejszymy liczbę uczestników wydłużając jednocześnie czas gry). Mecze odbywać się będą na bocznym boisku klubu piłkarskiego Raków Częstochowa przy ulicy Limanowskiego.
W każdej z kategorii zagra 6 drużyn. GOL wystawia oczywiście swoją reprezentację w każdej z nich. Do obsadzenia pozostaje więc po 5 miejsc w każdej z grup. Mecze odbywać się będą w systemie ligowym – każdy z każdym, czyli każda z drużyn rozegra po 5 meczy. Spotkania będą sędziować profesjonalni arbitrzy a opiekę medyczną będzie sprawować wykwalifikowany ratownik medyczny.
Każda zawodniczka będzie miała zapewniony ciepły posiłek oraz napoje.
Mecze odbywać się będą na bocznym boisku klubu piłkarskiego Raków Częstochowa przy ulicy Limanowskiego.
Na zakończenie turnieju przewidziane są nagrody indywidualne oraz puchary dla 3 pierwszych zespołów w każdej z kategorii. Wpisowe od każdej drużyny to jedynie 200 zł.
Start całej imprezy przewidziany jest na godzinę 9:00 a koniec na ok. 15:30 – 16:00.
Zgłoszenia do udziału w turnieju młodziczek przyjmujemy na fanpage’u Akademia Gol Częstochowa lub pod numerem telefonu 503060009.
Równolegle z zawodami dla młodziczek odbędzie się spotkanie byłych i obecnych zawodniczek GOLa. Mamy nadzieję, że frekwencja piłkarek będzie spora, gdyż organizatorzy przygotowali kilka niespodzianek.
Zapisy i szczegółowych informacji udzielamy pod numerem telefonu 503060009 lub bezpośrednio tutaj na naszym fanpage’u.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO CZĘSTOCHOWY – emocji na pewno nie zabraknie !
REGULAMIN TURNIEJU MŁODZICZEK:
1. Turniej II FESTIWAL PIŁKI NOŻNEJ KOBIET przeznaczony jest dla klubów sportowych i uczniowskich klubów sportowych reprezentujących futbol kobiecy
2. Drużyna może liczyć maksymalnie 12 piłkarek
3. Istnieje możliwość zgłoszenia drużyn z jednego klubu w obu kategoriach wiekowych
4. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszenia aczkolwiek organizator zastrzega sobie prawo wyboru drużyn w razie sytuacji spornych
5. Obowiązują przepisy PZPN
6. Dodatkowe przepisy gry zostaną podane dla zainteresowanych w dniu turnieju przed jego rozpoczęciem.
7. Uczestnicy startują na własną odpowiedzialność.
8. Grupa młodsza będzie grała na dwóch ćwiartkach pełnowymiarowego boiska – proponujemy w takim wypadku skład 5 + bramkarz
9. Grupa starsza zagra na połówce pełnowymiarowego boiska – proponujemy w takim wypadku skład 6 + bramkarz
10. Każdy zespół rozgrywa jeden mecz z pozostałymi drużynami . Każdy rozegra więc po 5 meczy
11. Za każdy rozegrany mecz przyznaje się liczbę punktów w zależności od uzyskanego wyniku: 3 punkty za zwycięstwo; 1 punkt za mecz nierozstrzygnięty (remis); 0 punktów za mecz przegrany.
12. O kolejności drużyn po zakończeniu rozgrywek decyduje liczba zdobytych punktów, w przypadku równej ilości punktów o kolejności decyduje:
a) bezpośredni mecz
b) różnica bramek
c) ilość bramek zdobytych
13. W przypadku większej liczby drużyn o tej samej liczbie punktów tworzy sie osobną tabelkę uwzględniającą mecze tylko pomiędzy zainteresowanymi drużynami.
13. Czas trwania meczów 2 x 10 minut
14. Organizator w przypadku niedostatecznej liczby zgłoszonych drużyn zastrzega sobie prawo zmiany formuły przeprowadzenia samych zawodów . W takim przypadku zwiększymy czas gry tak aby każdy zespół przebywał na boisku ok. 1-1,5 godziny
15. Przypomina się opiekunom, że przed rozpoczęciem meczu należy drużynę ustawić na środku boiska w celu przywitania z przeciwnikami, a po zakończonym meczu należy nie zapomnieć o sportowym podziękowaniu za pojedynek zawodnikom drużyny przeciwnej.
16. Wzięcie udziału w turnieju jest równoznaczne z akceptację regulaminu