W sobotę London City Lionesses zapisały się się na kartach historii, gdy podczas meczu otwierającego sezon Women’s Super League przeciwko Arsenalowi (przegrana 1:4) na koszulkach zawodniczek pojawił się slogan „Everyone Watches Women’s Sports”.
Jak podkreśla właścicielka klubu, Michele Kang, to „potężne przesłanie” – będzie to pierwszy przypadek, gdy firma kierowana przez sportsmenki stanie się sponsorem koszulek profesjonalnej drużyny kobiecej.
Partnerem Lionesses jest media company Togethxr, założona przez wybitne sportsmenki, w tym amerykańską dwukrotną mistrzynię świata w piłce nożnej Alex Morgan, czterokrotną zwyciężczynię WNBA Sue Bird, złotą medalistkę olimpijską Simone Manuel i Chloe Kim – najmłodszą kobietę, która zdobyła olimpijskie złoto w snowboardzie. Marka „Everyone Watches” współpracowała wcześniej z tenisistkami Aryną Sabalenką i Qinwen Zheng podczas US Open.
A historic day for the club 🩵 pic.twitter.com/hKtvshSUJk
— London City Lionesses (@LC_Lionesses) September 6, 2025
London City to pierwszy w pełni niezależny klub w WSL, który awansował z Championship w ubiegłym sezonie. Kang, której grupa Kynisca Sports International jest także właścicielem Washington Spirit i OL Lyonnes, mocno inwestuje w rozwój klubu od przejęcia w grudniu 2023 roku.
– „London City Lionesses powstały, by na nowo definiować kobiecą piłkę – być odważne, niezależne i napędzać rozwój futbolu kobiet. Widok hasła 'Everyone Watches Women’s Sports’ na naszych koszulkach to potężne przesłanie i cieszymy się, że rozpoczniemy wpływowe rozmowy, które posuną kobiecy sport do przodu” – mówi Kang.
Latem klub wzmocnił się m.in. o Angielkę Nikitę Parris, Holenderkę Danielle van de Donk i Włoszkę Elenę Linari, a także wybudowano nowe zaplecze treningowe, aby sprostać wymaganiom WSL.