UEFA będzie oficjalnym sponsorem 'The Girls Tour’ Rity Ory w ramach kampanii 'Together #WePlayStrong’.
Europejska federacja połączyła siły ze światowej sławy piosenkarką, kompozytorką i projektantką mody Ritą Orą. To przełomowe partnerstwo mające na celu przekształcenie wizerunku kobiecego futbolu i nakłanianie coraz większej ilości dziewcząt i młodych kobiet do uprawiania tej dyscypliny.
The Girls Tour to pierwsza europejska trasa Rity Ora w ciągu pięciu lat, widzowie obejrzą artystką w 13 miastach w całej Europie. Po ogłoszeniu tego wyjątkowego partnerstwa z UEFA Rita powiedziała: „Wartości Together #WePlayStrong nie tylko koncentrują się wokół piłki nożnej, ale także na równouprawnieniu kobiet i równości, więc byłam w 100% za tą kampanią, kiedy zostałem zaproszony do partnerstwa z UEFA’
Poprzez kampanię Together #WePlayStrong UEFA chce uczynić futbol bardziej kulturalnym dla dziewcząt w wieku młodzieńczym, w którym tradycyjnie wiele rezygnuje z uprawiania tego sportu.
Ta współpraca zapewnia UEFA dodatkową platformę do promowania swojej pierwszej ogólnoeuropejskiej kampanii #WePlayStrong , która jest integralną częścią pięcioletniego planu strategicznego, aby uczynić piłkę nożną sportem numer jeden dla dziewcząt i kobiet w krajach całej Europy.