?¡Gracias #AtléticosPorElMundo por lo vivido en el día de hoy en el Wanda @Metropolitano!?⚪?
¡Continuaremos peleando por lograr nuestro objetivo!?#AúpaAtleti #AtletiBarça pic.twitter.com/dh2d2r7SMS— At. Madrid Femenino (@AtletiFemenino) 17 marca 2019
Tak napisała się historia kobiecego futbolu ! Na Wanda Metropolitano podczas niedzielnego hitu ligi hiszpańskiej pomiędzy Atletico Madryt i FC Barceloną zasiadło 60 739 tysięcy widzów, co jest absolutnym pobiciem rekordu z … 1920 roku !
Już w tygodniu został wykupiony komplet biletów na to spotkanie, na którym na co dzień gra męskie Atletico pod wodzą Diego Simeone.
Poprzednio zbliżono się do tej zawrotnej liczby w 2018 podczas rozgrywek meksykańskiej ligi oraz w 2012 podczas finału Ligi Mistrzyń.
Popularność kobiecej piłki wzrasta z roku na rok na całym świecie, stadiony odwiedza co raz więcej osób i coraz większe pieniądze są pompowane. To nie tylko sport, to już jest biznes. Świadczy również o tym fakt jak szybko rozchodzą się bilety na Mistrzostwa Świata we Francji. Jak dotąd sprzedano ich już dwa razy więcej niż na Mistrzostwa Świata U20 w Polsce.
60,739 is officially a world record attendance for a women's club match at the @Metropolitano today for #AtletiBarça pic.twitter.com/cboRlmgxvi
— Asif Burhan (@AsifBurhan) March 17, 2019